Toon menu

Complimenten & Klachten

Wij gaan er van uit dat iedereen zijn best doet

De medewerkers van Werk & Wij – Zorg & Wij voeren hun werk zo goed mogelijk uit. Toch kan het gebeuren dat u daar niet tevreden over bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen.

Praat erover met onze medewerker

Bij klachten adviseren wij u dit eerst met de medewerker te bespreken. Meestal lost het probleem zich door zo een gesprek te voeren al op.

Of neem contact op met de leidinggevende

Komt u er niet uit met onze medewerker? Dan kunt u contact opnemen met de directe leidinggevende van de betrokken medewerker.

Klachtenreglement

U kunt uw klacht kenbaar maken aan Werk & Wij – Zorg & Wij, bijvoorbeeld door het opsturen van een klachtenbrief. In ons Klachtenreglement leest u hoe wij binnen Werk & Wij – Zorg & Wij omgaan met de behandeling van uw klacht.

Zorg is uniek. Meer weten of advies over de mogelijkheden?

Bel mij terug

Stuur mij informatie

Afspraak maken

Bel mij terug

We sturen u per e-mail vrijblijvend meer informatie toe.

Meer informatie
Wilt u advies en informatie over ons zorgaanbod en mogelijkheden of gewoon kennismaken? Direct kennismaken

Laat uw telefoonnummer achter en we zullen u zo spoedig mogelijk terugbellen.

Bel mij terug